Snart helg

Allmänt / Permalink / 0
Åt nyss kinabuffé med sambon på Shanghai, vilket i övrigt var jättegott, och sitter nu på universitetet och tänkte plugga innan jag jobbar kvällspass på UB. :) Tänkte att det kändes smidigt då jag inte har så långt till jobbet sen (bara några fotsteg lol). :p
 
Den här veckan har vi haft uppgift i plugget att skriva reflektion på valfri artikel som handlar om digitalisering och digitala format på något sätt, och imorrn ska vi redovisa våran reflektion + vad artikeln handlar om i små grupper via zoom. :) Reflektionsuppgiften har deadline idag men jag skickade in min igår för blev klar så fort haha, så igår och idag har jag förberett min redovisnings text inför imorrn och ägnat mig åt att läsa kurslitteratur inför föreläsningar vi ska ha. :) Vi har nämligen redovisningen imorrn på förmiddagen och sedan en föreläsning på eftermiddagen. Sen är det äntligen helg!
 
På tal om helg så är planerna än så länge att äta middag med familjen, antingen i stugan eller på haschboda, på lördag och sedan hänga med folk. :) Får se vad som händer imorgonkväll, men än så länge lutar det åt chillkväll hemma med Anton. Jag lär nog vara rätt trött efter hel dag med redovisning och föreläsning då haha, så känns ändå skönt att inte fara på nå fest eller så. :p Dock är tanken att dricka på lördagkväll med folk vilket lär bli najs, woop woop!
 
I övrigt så har jag och Anton börjat spela skräckspel med några i våran D&D-grupp, bland annat har vi spelat Devour och Phasmophobia, och det är så kul! Devour är dock fett läskigt medan Phasmophobia är lite mer chill, men kan rekommendera spelen om man vill spela något på datorn med folk. :)
 
Bjuder på lite bilder, ska nu börja plugga lite, ha de!
 
Från 13 maj, vi åt middag med mina päron och brorsan + hans familj i stugan. Bilden är från efter maten då jag och Anton spelade fotboll med Teodor :)
 
Från fredags, vi spelade D&D i vanlig ordning haha :p (det är Antons karaktär som flyger på bilden då hans karaktär har vingar lol)
 
Från lördags, vi stannade i Nordmaling dagen efter också och hade grillfest med folket :)
 
Också från lördags haha
 
Från cirka 20 minuter sen eller nåt..... xd Skämt åsido, bilden är iaf från idag!
Till top