Uppdatering innan D&D

Allmänt / Permalink / 0
Har tyvärr inte haft tid att skriva i veckan, har haft fullt upp med plugget! Vi har nämligen haft datorlabbar från tisdag tills idag varje eftermiddag, och varje förmiddag + måndagen har ägnats åt självstudier, därav har bloggen varit stillastående. Då jag inte pluggat har jag även spelat mycket Valheim med sambon å polare. xd Jobbade även kvällspass igår i vanlig ordning på UB. :) Snart ska jag och sambon iväg på D&D, sen imorrn ska vi ha chillkväll här hemma. :p
 
I övrigt har livet varit najs, jag och Anton var i hans pappas stuga i lördags och tog med oss tre-rätters från Droskan dit som var riktigt gott! Vi lär nog beställa det igen till nästa helg. :) Jag har dessutom börjat spela mycket Heartstone på sistone (då jag inte spelar Valheim eller pluggar), både via mobilen och på stationära datorn. :p På mobilen kör jag mest "solo adventures" och på datorn brukar jag spela "modes" online. :) Om man tycker om kortspel kan jag verkligen rekommendera det spelet!
Dessutom fyllde min pappa år i onsdags så då blev det middag och tårta där, mums!
 
Bilder från senaste nytt kommer här under, ha de :)
 
Från 13 februari, måste nog vara bästa bilden på han hittils :)
 
Från 14 februari, aka alla hjärtans dag :) I brevet stod det att han lovade mig en resa när corona är över, och jag fick även en blombukett och en flaska rött vin :)
 
Å nu återstår ju frågan om vad jag gav honom?... Svaret är: en tre rätters middag och 2 drinkar (rom&cola samt gin&tonic)! :) (och ja, jag lagade all mat helt själv)
 
He blev riktigt god mat!
 
Mums!
 
Från 19 februari :)
 
Från samma kväll. Äventyret började med att vi var på en båt, sen stred vi mot en Kraken och hamnade till sist på en ö. :)
 
På ön fanns en skog där vi bland annat fightades mot vargar
 
Från förra fredagen, jag och Anton hängde med en polare hos oss :)
 
Från lördags :)
 
Från ondsags hos mina föräldrar, min bror och hans familj var också där :)
 
 
Från idag, blev riktigt gott :)
Till top