Då var de måndag igen

Allmänt / Permalink / 0
Hade dessvärre inte tid förra veckan att skriva nåt då det var fullt upp med föreläsningar, seminarier, plugg, träning på Iksu osv. Så skriver idag istället. :) Har nu hemtenta som har deadline nästa tisdag, så denna vecka kommer spenderas åt att skriva den. Syftet med den är att välja ett informationsbehov och sedan göra en informationsåtervinningsprocess, samt beskriva hur man utför den. :p
Efter denna hemtenta kommer vi börja på nytt moment som heter "bibliotekspedagogik", och vi kommer då även få göra praktik under det momtentet. :) Dock vet jag inte än vart jag kommer hamna när jag ska göra praktik, men hoppas det blir i stan så man slipper pendla. :p Efter det momentet blir det sista momentet innan sommar, vilket heter "digitala bibliotek". :)
 
Jag och Anton skulle egentligen fara till fjällen den här helgen men då det var dåligt väder där så sköt vi upp det till cirka 2 veckor bort. Vi kommer då vara där i nån vecka, woop woop! I helgen hade vi då istället chillkväll hemma i fredags och körde D&D i lördags då den i gruppen som egentligen alltid jobbar varannan helg fick vara ledig den här helgen. :p Nu i helgen är planerna att jag ska umgås med några i klassen på fredag, och sedan köra D&D igen på lördagen. xd
 
Bju på lite bilder, ha de!
 
Från 6 mars, vi har anlänt i en stad och undersökt ett hemsökt hus där en blev tillfångatagen, så i lördags fick vi andra lov att hitta ett sätt att hjälpa honom vilket slutade med att vi gjorde en deal med en "ledare" i en gruva som gav oss en vagn efter att vi hade dödat nå monster i gruvan :)
 
Från november 2019 :)
Till top