Klar för höstterminen

Allmänt / Permalink / 0
Fick veta igår att jag även blivit godkänd på senaste hemtentan, vilket innebär att jag är godkänd på exakt alla moment och kurser i denna utbildning hittils, och kommer därmed även få fortsätta plugga i höst, woop woop! I höst kommer jag, och de andra i min klass som inte kommer behöva plugga extra kurser i utbildningen (eftersom vi redan klarat 60 högskolepoäng förut), skriva C-uppsatsen för denna utbildning vilket lär bli fett najs. Dock är jag inte helt säker än på vad jag ska skriva om, men det hade iaf varit intressant att skriva uppsats om hur digitalisering påverkar bibliotek (tex på folkbibliotek, eller om digitala bibliotek) eller läsfrämjande på folkbibliotek. :) Jag vill ju helst arbeta på folkbibliotek sedan eller universitetsbibliotek/forskningsbibliotek, eller specialbibliotek, så därmed siktar jag på att min C-uppsats riktar sig mot de typerna av bibliotek.
 
Vet även att denna blogg varit död rätt länge nu, men jag har bara inte haft ork eller glömt bort att uppdatera den. Är lätt hänt då jag nu arbetar måndag-fredag på 75%, så när jag då är ledig är jag rätt trött efter jobbet och vill då mest bara antingen se på något eller spela nåt med folk (som sambo och med polare). Sen var det även enklare för mig att skriva förut medan jag pluggade, eftersom jag brukade då mest använda bärbara datorn för föreläsningar, seminarier osv. Så då brukade jag ofta skriva under raster, samt före- och efter Zoom. :p Därmed kommer jag nog bli bättre på att uppdatera bloggen under hösten, och bloggen kommer alltså fortsätta vara rätt död under sommaren.
 
Ska nu spela Paladins med Anton och en polare, ha de! :)
 
Från november 2019 :)
Till top