Fortsättning på förra inlägget

Allmänt / Permalink / 0
Kom nyss ihåg att jag glömde skriva i förra inlägget att både jag och Anton åkt på förkylning, och att det är därför vi är hemma idag och spelar Paladins. xd Är väl ingen nyhet vid det här laget att jag kan vara glömsk av mig, haha! Jag hade hur som helst annars självklart inte skrivit blogginlägg vid den tiden idag, och dessutom skrivit att jag ska spela datorspel, eftersom jag då hade varit på jobbet. :p
 
Anton tog iaf covid-test igår och fick svar idag att det var negativt, så därmed har ingen av oss det. :) Jag kommer återgå till jobbet på måndag (eftersom jag sjukskrev mig igår och man ska vara hemma två dagar utan symptom innan man återgår), och i helgen är det midsommar vilket lär firas med mycket alkohol, god mat och femkamp, woop woop!
Till top