Uppdatering igen

Allmänt / Permalink / 0
Har varit seg på att skriva här, men har prioriterat plugget då vi haft lite mycket på sistone. Den här veckan har vi nämligen 3 stycken seminarium, där jag imorrn ska vara med på en som handlar om en bok i kurslitteraturen som vi ska diskutera om, på onsdag ska vi redovisa ett grupparbete vi höll på med både förra veckan och idag, och på torsdag ska vi ha seminarium om läsfrämjande och litteraturförmedling. Redovisningen vi har på onsdag handlar om skolbibliotek, och på torsdag ska vi redovisa om läsfrämjande och litteraturförmedling på valfritt sätt, antingen kan man vara ensam eller två stycken, och exempelvis hålla i ett bokprat om en bok, presentera flera böcker, ha en sagostund som om det vore för barn på en skola eller ett folkbibliotek osv. :) Jag har iaf arbetat ihop med en i min klass och vi ska hålla i ett bokprat. :p
 
Nästa vecka är det praktik och jag ska ha en digital praktik via Nordmalings bibliotek. :) Jag längtar jättemycket, hade dock helst vela ha en praktik på plats i ett bibliotek men lär nog vara spännande och lärorikt via datorn ändå. :)
 
Annars har de varit chill på sistone, förutom förra helgen då det var D&D as usual. Var dock lite utmattad efter fjällen så i övrigt har jag mest ba tagit de lugnt under helgerna å varit hemma, spelat, ätit snacks, umgåtts med sambon å druckit folköl haha. xd Den här helgen är det dock oklart om det blir D&D då det är en del Corona i Nordmaling, så får se. Annars är väl planen att jag och Anton ska umgås med polare och möjligtvis hänga i stugan i Sörmjöle. :) Men oklart än om exakt alla planer så får se!
 
Bju på lite bilder, ha de!
 
Från 26 mars, hade jobbat kvällspass på UB kvällen innan och hade denna dag föreläsning mellan 8-12, så hade sovit kanske 5 timmar och var riktigt sliten xd Men lyckades hålla fokus under föreläsningen något ändå xd
 
Samma dag blev det av till fjälls :)
 
Från samma kväll :)
 
Från 27 mars :)
 
Från 28 mars :)
 
Från 30 mars, vi åt på "Fjälls Kitchen" i Hemavan och de var riktigt gött! Fick dessutom inget gallstensanfall efteråt trots att jag åt pommes å bea, woop woop! :)
 
Från 31 mars, Antons pappa och styvmamma kom också till stugan (vilket var den 30e) :)
 
De har verkligen fina hundar :)
 
Från 1 april :)
 
Från 3 april :) Det som hänt nyligen i D&D är att vi fått hjälp med att ta tillbaka båten vi hade beslagtagit ute på havs och vi fick även ett uppdrag där vi undersökte ett mord och lyckades hittade den skyldige. :p
 
Från 4 april, jag och Anton hade chill hemma med snacks å drinks (som syns på bilden) :)
Till top