100 frågor

Allmänt / Permalink / 0

 Dags för lite mer frågor för att hålla bloggen aktiv, enjoy!

 

1. Tre namn jag lyssnar till: Elin, Pellan, Ellan

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är mig själv haha

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Skit i deru xp

4. Detta är jag rädd för: Framtiden. Dock oroar jag mig inte 24/7 precis men det händer

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Bra sömn, mat, och att bra bok :)

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Ha superkrafter haha, multitaska under mycket stress och storsupa utan att ha bakfylla dagen efter

7. Detta tycker jag om att göra: Läsa? lol

8. Detta vill jag göra just nu: Äta :p

9. Bästa känslan: Kanske låter lite cheesy, men måste nog säga kärlek!

10. Värsta känslan: Ångest

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: Att kunna lyssna bra :)

12. Är jag kär just nu? Har känslor iaf!

13. Jag vill gifta mig: Någon gång i livet, absolut!

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Resa mera, få ett bra jobb, gifta mig, skaffa barn, kanske även köpa ett stort hus

15. Min käraste ägodel: Min nya Samsung, kommer nog aldrig mer köpa iPhone haha :p

16. Något jag vill ha i present: Pengar hehe. Nä men gärna nån utlandsresa tack! xp

17. Detta har jag på mig just nu: En ny tröja och jeans :)

18. Favoritkläder: Beror på. Oftast har jag på mig kläder jag bara tycker är snyggt, och då jag är mer av en "tomboy" så är de för det mesta såna kläder typ xp Annars är de lite mer festligare kläder då jag ska på krogen eller är på fest, men har såklart inte sånt till vardags precis haha

19. Favorit djur: Katt :)

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Rock, punk, metal

21. Favoritlåt just nu: "Take me out" av Franz Ferdinand

22. Roligaste ämne i skolan: Antingen svenska eller engelska

23. Tråkigaste ämne i skolan: Typ naturvetenskap

24. En bok jag gillar: "The dark tower" av Stephen King som jag läser just nu :)

25. En film jag älskar: Schindler's List

26. Favorit tv-program: Antingen "Game of Thrones", "Supernatural" eller "Twin Peaks" xp

27. Favoritdoft: Sommardoften :)

28. Detta äter jag gärna: Kinamat :)

29. Dricker helst: Läsk :p

30. Favoritgodis: Käkar aldrig de, utan helst chips eller popcorn :p

31. Hit vill jag gärna åka på semester: USA

32. Färg på mina ögon: Brun/grön

33. Min längd: 160 cm

34. Jag tror på: När de kommer till religion så är de inget speciellt. Däremot tror jag på annat som tex kärleken, inte för att vara cheesy, jämställdhet och demokrati. :)

35. Jag spelar: Mobilspel hehe

36. Person jag beundrar: Lady Dahmer

37. Så här bor jag: I en etta jättenära centrum :)

38. Antal döda krukväxter i hemmet: Har inte krukväxter haha

39. Det här tänder mig: Tränad överkropp, ja tack! ;) 

40. Det här gör mig avtänd: Douche beteende

41. Favoritfärg: Röd

42. Favoritcitat: Allt löser sig om man har viljan

43. En hemlighet jag vet: Tänker inte berätta det här haha

44. Bästa present jag fått: Dator tror jag 

45. Senast köpta skiva: Kommer inte ihåg, senaste gången jag lyssnade på en cd-skiva var för cirka 10 år sen så xp

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Ögonen

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Mina lår

48. Udda förmåga/egenskap: Oj bra fråga

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Typ en katt eftersom de har så sjukt chill liv, och tycker även om att mysa så hehe. Annars typ en örn för de verkar mäktiga ;)

50. Vad lyssnar du på just nu? Podden "Postpatriarkatet"

51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Haft grupparbete :)

52. Var är dina föräldrar födda? Farsan är från Skellefteh och morsan från Umeh :)

53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Nå program som heter Flash Adobe

54. Vilken är din favoritrestaurang? Pinchos :)

55. När badade du i en pool senast? I somras då jag var hos syrran i Täby :)

56. Har du varit med i någon skolpjäs? Jo

57. Hur många barn vill du ha? Inte 3 st iaf, så antingen 2 eller 4 helst :) Kanske 5 men helst inte mer än så haha, kan bli lite för mycket xp

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Dansband eller pop

59. Vad röstade du i valet? Vänsterpartiet

60. Vad har du för TV-kanaler? Ingen aning, kollar aldrig på tv haha

61. Har du åkt moped någon gång? Inte själv, men blivit skjutsad av brorsan då han hade moped, även hans polare nån gång :)

62. Har du busringt någon gång? Haha ja när man var yngre xp

63. Har du fått felparkeringsböter? Nope

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Kanske nån gång i livet men frågan är ju om man vågar xd

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Måste nog vara Turkiet

66. Har du en egen trädgård? Nope

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Eh bra fråga haha, kollar aldrig på sånt

68. Kan du alla orden i nationalsången? Tror nog de

69. Badkar eller duschkabin? Är ju najs med bad så väljer nog de :)

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Eftersom jag inte ser på film så ofta så väljer jag nog "Solsidan" från helgen xd

71. Favoritpizza? Oxfilé med bearneisesås, mums! Funkar med Fläskfile också :p

72. Chips eller popcorn? Popcorn tror jag nog xp

73. Vilken färg på läppstift använder du? Antingen brunt eller rosa

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Eh nä haha

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nope, vill aldrig göra de heller

76. Apelsin- eller äppeljuice? Äppeljuice :)

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Räknas fika? För isåfall är de nog från idag då min grupp hade grupparbete på ett café och då även fikade vi :p

78. Favoritchoklad? Olika, tycker om snickers, twix, och marabou mjölkchoklad, dock äter jag inte choklad så ofta xp

79. När röstade du senast? De här måste vara en gammal lista haha. På de senaste ofc!

80. När åt du en hemodlad tomat sist? Aldrig käkat de

81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Inte vad jag vet, isf när jag var liten och var med i fotboll så vann hela laget om jag minns rätt

82. Är du bra på matlagning? Maten blir inte bränd iaf lol

83. Klarar du att tanka själv? Osäker på de, sist jag gjorde det var när jag hade provkörning för körkortet och de var ett antal år sen xp

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv: Nope

85. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola, helst zero :)

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Räknas jobbkläder? xp Isf ja

87. Vad var det senaste du handlade? Mat på Coop, spännande i sinne! (ironisk haha)

88. Har du kräkts offentligt: Jo tyvärr, fett pinsamt xd (de var bakfylla)

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Väljer kärlek. Palla vara stenrik och utan partner liksom, jag behöver inte massa pengar för att vara lycklig!

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja

91. Har du ringt något betalnummer: Har väl hänt

92. Kan man vara vän med sitt ex: Funkar säkert för vissa

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: Morfar, innan han dog

94. Hade du mycket hår som liten bebis: Jo :p

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: Det vanliga mobilsvaret

96. Vad har du i din väska: P-piller, bindor(ba utifallatt, är ju osäkert då man käkar piller), mobilladdare(om jag inte glömmer den), och ibland smink. När jag är i skolan har jag även med mig dator och dricka :)

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: Ser på youtube, serie eller dokumentär :)

98. Vad är du tacksam för idag: Att jag har så fina vänner, och Andreas, i mitt liv och att jag pluggar den utbildning som jag har! :)

99. Var hittade du den här listan: Via google

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Jadu

 

 
Till top