Innan sömn

Allmänt / Permalink / 0
Märker att det händer ofta jag skriver innan jag går och lägger mig numera. Vet ej varför, kan bero på att jag oftast har tid att skriva då, när det väl händer då. xp Har haft en bra och trevlig helg, jobbade fredagkväll, käkade sen tacos på lördag och drog på Runt Hörnet och hängde med folk, sen i söndags var jag bakis och pluggade. xd
Igår var det seminarie mellan 13-16, men jag stannade bara till typ halv 3 då jag jobbade kvällpass på bingon. :) Idag var även seminarie om romanerna "Sargassohavet"(som bland annat min grupp läste, är även bland de bästa böckerna jag har läst btw), och "Älskaren". 
 
Nu i veckan är vi lediga alla andra dagar, så imorrn ska jag plugga så mycket som möjligt, sen torsdag och fredag blir det grupparbete. :) Är även ledig i helgen och jobbar bara söndagkväll, gött! I grupparbetet arbetar min grupp om romanen "Främlingen" av Alburt Camus, och på måndag ska vi ha redovisning om den. :) Har även massa läsning utöver det haha.
 
I helgen blir det att dricka drinkar, äta god mat, hänga med folk, vara i stugan, och jobba söndagkväll som sagt. Ska även försöka läsa/plugga så mycket som möjligt under helgen. :)
 
Bju på lite bilder, ha de gött :)
 
Var på programträff i fredags som höll till för både min- och övriga klasser som läser litteraturvetenskap :) Bjöds på fika var bland annat diktuppläsning :)
 
 
Käkade tacos i lördags på haschboda :) Älskar den maten hihi
 
Drog sen på Runt Hörnet med Elin och vi hängde även med några andra där :)
 
Älskar deras drinkar må jag säga!
 
Från söndags lol
 
Ska läsa alla tre böcker kommande dagarna/veckan har jag tänkt xp

Till top