Tenta plugg på schemat

Allmänt / Permalink / 0
Som rubriken lyder så har jag fullt upp med att plugga inför tentan som är på fredag, sammanlagt har pluggat runt 7 timmar idag, woop woop! Kanske inte det roligaste att göra på en fredag, men vill fan klara den här tentan så måste ju ligga i. xd Ska nu plugga lite till och sen göra nåt annat. :)
Imorrn däremot ska jag tvätta, och sen dra på hemmafest ute i ingenstans (det vill säga; Vännäs) med kompisar. :) Lär bli sköjj! Inte ofta man hänger där ute, kan ju dock bero på att jag bara har en kompis, Nadja då, som bor där och vi umgås mest i stan haha. :p
Annars i veckan har jag varit på stan, hängt med kompisar, sett Det på bio, käkat god mat och som vanligt; pluggat. xd Har även varit förkyld och sjuk som varit mindre roligt. :/ I veckan som kommer så kommer det inte vara så mycket föreläsningar och seminarier i alla fall, så då får man ju mer gjort hemma och det är ju lite skönt. :)
 
Bildbomb, ha de gött;
 
Hade feber i veckan och varit förkyld, är typ det fortfarande xd
 
Från onsdags, he var gött!
 
 
Vi är ju ba för estetiska, kolla bah! (jag driver haha)
 
Bilden talar för sig själv ;)
 
Såg med Kim från klassen :) Filmen var verkligen sevärd, nästan lika bra som boken! :)
 
 
Allti go lunch på universitetet :) 
 
Från igår :)
 
Från idag xd
Till top