Hungrig

Allmänt / Permalink / 0
Nu i veckan så har vi sammanlagt runt fyra seminarier, så ganska mycket att göra! Hade seminarie i måndags om två romaner, idag hade vi om kärleksdikterna vi har skrivit, imorrn har vi om en annan roman och på torsdag ska vi ha seminare om några dikter av Bellman. På fredag däremot har vi inget så den dagen blir att ägna till grupparbete. :)
 
Nu på lördag drar jag till Stockholm med päronen och ska hälsa på min syster Jessica, hennes sambo och min systerdotter, lär bli kul! Har dock redovisning på måndag med ett grupparbete så kommer då ta en nattbuss hem, och är i Umeå igen runt halv 6 på måndagmorgon, woop woop! Vad gör man inte för sin utbildning lixom. xp
 
Annars så har helgen varit bra, blev Rex i lördags med Jossan och träffade även Simon och några kompisar till han där, hade inte träffat han sen min födelsedag, som var för typ tre månader sen, så var ju roligt. :) Vi drog sen på nån efterfest på Carlshem som var i en lokal. xd Träffade även folk i helgen, och pluggade som vanligt. :p
 
Idag hade vi seminarie mellan 08-12, efter det for jag hem och käkade, tog en välbehövlig powernap, sen till universitetet igen och har pluggat sen dess inför morgondagens seminarie. Ska snart hem och käka och sen förmodligen plugga mer.
Till uppsatsen ska vi använda oss av tre böcker, och har nu valt vilka jag ska ha att arbeta med, och eftersom vi antingen ska skriva om individuppfattning eller kärlekssynen i böckerna så kommer jag skriva om kärlekssynen då jag har mer koll på det. xd 
 
Lägger upp lite bilder;
 
Från lördags :) Jossan på bilden
 
 
Me likey goda drinks yao
 
Haha Simons halloween dräkt var ju klockren xd
 
Simon och hans polare :)
 
Också en polare till Simon haha
 
Fick låna en studenhatt av en som var utklädd till student hihi. Jag själv var utklädd till nyvaken människa med pyjamas på, men pallade inte ta nån bild på de xd
 
Från söndags :)
 
Från igår, då vi har två lärare som skulle sluta så hade jag och två andra i klassen gått på stan innan seminariet och köpt presenter till dom, vi fick även fika sen :)
 
Från imorse lol
Till top