Snart sängen

Allmänt / Permalink / 0
Skriver snabbt innan jag hoppar i sängs så att säga. Har en ledig dag i veckan, onsdag, som känns fett skönt. Resterande dagar består av föreläsning, seminarie och räknestuga, woop woop!
I helgen har jag än så länge inga planer, pappa fyller år på lördag så blir att fika med familjen och får väl se om man även festar eller om de blir ännu en chill helg haha, beror väl mest på plugget antar jag. :p
Har nu förlängt min studietid med matten eftersom det blir för stressigt att hinna bli klar med den i maj, då jag även pluggar sociologi på heltid. Så kommer bli klar med den i juni istället. :) Sociologin kommer dock bli klart i maj så förhoppningsvis kan jag då börja jobba igen några timmar i alla fall. Då man har jobbat sen man slutade gymnasiet blev man ju lite van med det, så nu är det ändå lite konstigt att istället plugga hela tiden. xd
 
Blev längre inlägg än jag trodde från början haha
 
Hade återträff med denna b-rud, aka Sandra, i lördags. Blev brunch på Vezzo och sen fika. :)
 
 
Samma kväll kom Tobias, Carina och Teodor och hälsade på från Luleå så käkade middag med dem och päronen :)
 
I söndags kom Jossan över och jag pluggade matte och hon körkorts-teorin :p Ändå skönt man gjorde klart den skiten för 1 och ett halvt år sen haha
 
Till top