Taggad inför helgen

Allmänt / Permalink / 0
Rätt trött i hjärnan, har pluggat nu senaste timmen eller så och vill vila hjärnan lite, så valde att skriva lite på bloggen. :) Tog ett motionspass igårkväll och kände mig duktig, köpte dessutom ett IKSU-kort idag så nu jävlar ska man börja träna! Dock känner jag att jag börjar bli förkyld. Kul(eller inte).
 
Som rubriken lyder så känner jag mig rätt taggad inför helg, ska dricka imorrn med några och dra på nån pub, käka hos päronen på lördag, sen har jag inga planer på lördagkväll så får väl se vad som händer då. På söndag ska jag käka middag på Pinchos med Elin, woop woop! Imorrn ska jag även tvätta och sen plugga med några i klassen på skrivuppgiften. :) Nu på måndag ska vi i klassen ha en sittning på campus med massa god mat och alkohol, taggar! :)
 
Lägger upp lite bilder från idag;
 
Jag och en i min klass käkade på en indisk restaurang på campus under lunchen, var första gången jag käkade där faktiskt och var riktigt gott! :)
 
 
När man njuter av livet så ;)
 
Hihi
Till top