Då var rödhåre tillbaks

Allmänt / Permalink / 0
Som rubriken lyder så är jag nu helt rödhårig igen, woop woop! Bäste Nadja kom förbi under eftermiddagen och hjälpte mig att färga det. :) Funderar faktiskt på att endast färga hemifrån framöver, mest för att det är betydligt billigare än på frisören så man sparar in på flera pengar, och tar inte så lika lång tid. :) 
Eftersom jag slutar kl halv 1 imorgon på natten så är jag uppe senare ikväll. I vanliga fall brukar jag sova den här tiden och stiga upp kl 7, men gör jag det imorgon också så kommer jag vara helt "död" under arbetspasset, vilket inte är särskilt optimalt då det bara är en i personalen som jobbar åt gången och det är 8 timmars arbetspass. Hur som så kommer jag senare den kvällen sova på haschboda, efter jobbet, eftersom jag och päronen ska fara till Luleå tidigt på lördagmorgonen som sagt, woop woop! Vet inte exakt när jag är hemma igen på söndagkväll dock. xp
 
 
Annars sen jag skrev sist, var det redovisningar igår hela dagen, och även umgåtts med kompisar. :)
Idag drog jag till campus på morgonen och pluggade på hemtentan, drog sen vid kl 2 och köpte hårfärgen, sen kom Nadja vid kl 3. :) Förutom färgningen så surrade vi också och drack kaffe. :p Efter att hon drog och färgningen var klar osv, så åt jag middag, pluggade lite mer på hemtentan(väldigt ovanligt att jag pluggar på kvällar, men känner mig stressad och hade även tid över), såg film, serier och bara tagit de lugnt. :) Ska nu vika lite tvätt och sen nog gå och lägga mig. :p
 
Bju på lite bilder, sov gött hörrni! :)
 
Från igår, kom hem vid halv 5 från campus och "dumpade" mina skolgrejer hemma, sen drog jag på Utopia och käkade med Nadja :)
 
Hon åt kinamat, jag valde gregiskt xd Inte ofta jag äter det men det är väldigt gott! :)
 
Vi gick sen till Espresso House :)
 
Hahah! Vi träffade sen Krille(som hade varit på nå möte)på Donken då han åt där :) Efter det blev det hemgång, och jag passade då på att packa inför Luleå :)
 
Från idag :)
 
Nadjas bild på moi, so pretty xp
 
 
Och nej jag dricker inte under vardagar i vanliga fall, utan gör de ba på torsdagar om jag ska jobba fredagkväll, så jag iaf får någon "fredag"! xp
Till top