I väntan på hämtning

Allmänt / Permalink / 0
Var på skolan en stund idag och hade gruppmöte, dvs "essäverkstad", med så kallade redaktionsgruppen i klassen. xd Vi gick ba igenom hur de går med varandras arbeten på essäerna, så de gick fort, och sen stannade jag kvar och pluggade. :) Drog sen hem och har duschat, städat, diskat, lyssnat på musik och betalat räkningar, satan va produktiv man är! xp Haha, ska sminka mig efter det här inlägget och sen vid kl 5 ska jag, Krille och Nadja dra på Ica Maxi och handla inför tacos käket, woop woop!
 
Annars de senaste dagarna har jag mest bara pluggat, sett på serier, var och käkade hos päronen i onsdags, handlat, så typ de vanliga! :) Har även bett om att få gå ner i timmar på jobbet, så hoppas det går igenom. Varit rätt stressigt på sistone då jag jobbat 5 pass i månaden, vilket varit 3 söndagar och 2 fredagkvällar, också även hinna med plugget på de. Dessutom är jag oftast på universitetet under dagen på fredagar och börjar typ kl 10, så måste stiga upp kl 8, och då man slutar kl halv 1 på natten så känns livet inte så jävla roligt de sista timmarna då man är helt slut i huvudet. Hoppas därför på att få jobba bara 1 fredagkväll och 3 söndagar i månaden istället. 
Grejen med att vara student är också att när man inte pluggar så måste man få vila, och ha tid med övrigt i livet, som att hänga med kompisar(dvs ha socialt liv), och fixa i hemmet. Då jag dessutom jobbar vid sidan om så kan det ibland bli knapert att få allt att gå ihop. Känns som att jag ibland inte ens hinner träffa kompisar och familjen lika ofta som jag önskar. 
Vill inte med det här klaga/gnälla eller så, tänkte bara få yttra mina tankar haha. De är ju trots allt min blogg, så. ;)
 
Ska nu fixa mig, ha de gött folket :)
 
Från tisdags, käkade lunch med några kompisar i klassen :)
 
Riktigt gott faktiskt! Känner mig dock lite sen med att börja prova detta nu, men aja xd
 
När man är boknörd så xp
 
Sa i ett tidigare inlägg att jag skulle lägga upp bilder på de jag köpte i lördags, så here you go!
 
Köpte denna å xd
 
I onsdags var jag som sagt och käkade hos päronen. Dock tog jag inga bilder den dagen så får bli självis från februari :)
 
Från igår, hehe :)
 
 
Ska öppna denna ikväll, taggar!
Till top